Her kommer litt bilder fra den utrolig suksessfulle Vårmønstringen i Aremark. Vår klubb var godt representert, de fleste var i sving og jobbet hard, og noen av gutta fortjener så utrolig mye skryt da de jobbet utrettelig på banen i en ukes tid føre mønstringen. Veldig moro å se alle stille opp og gjøre dette til en kjempefest for Aremark BMX Klubb! PS alle vet jo at vi er best på fest, se bare på tribunene bortover :)
Trykk på (mer…) for å se bildene
NEI, jeg liker ikke å bli tatt bilde av
Jeg drømte faktisk om syklende elg etter dette
Eirik er ferdig med å kjøre bilsimulator, nå er det på tide med noe med fart i
Oi, pass på å få med svingen der
En annen som tester
Andre er i tankenes verden
Andre i farta, ferdig med å tenke og tygge på handsken
Daniel i farta
Utlånssykler, vi hadde med mange, men til tider kunne vi hatt med mange fler. Alle ville prøve seg en tur
Tester litt
Ser kanskje stusselig, men kan si at den kiosken ble det fart i etterhvert. Det ble nok grillet flere burgere en noen gang tidligere i Aremark, de som jobbet i den kiosken skal ha honnør!
Dumpler :)
Gir alt
Eirik koser seg som vanlig, og gliser med det hærlige gliset som kan temme isbjørner
Henrik har kjørt ut av banen
Ja, lene seg i svingen var det ja
Casper i farta igjen
Legg merke til den første råe sykkelen
Anita slapper av.. I ca 3 sekunder før hun er i farta igjen
Enten det er her eller på banen i Aremark er Bjørn Espen alltid i gang, jeg har ofte lurt på hvordan banen vår ville sett ut uten Bjørn Espen.
Bra prestasjon å sykle i den drakta, men det gjør kanskje ikke så ille vondt om man flyr på trynet
Hyggelig å se intersport sykkelen i bruk også
Næmmen, greit vi er i Aremark assa
En av mange som ville teste litt BMX
Litt liten sykkel, men det ække så fali
Hva gjør Casper her tro? En mellomting mellom å dra og hoppe?
Henrik
Forresten, hun sykler med skolissene slengende, FY :)
Tobias lar seg ikke stoppe av småskader (brukket håndledd, brist i ribbein+++)
Bilder Vårmønstringen i Aremark 2014
Jentene var det virkelig mange av, og de fleste synes det var gøy.
Gjengen
Casper
Daniel koser seg i «bilteltet»
Denne nydelige jenta ga seg ikke, mer, mer, mer
Andreas gjør så mye han kan ut av banen
Oi da, den gutten har bandasje på armen, skal han sykle da?
Daniel
Du må logge inn for å legge inn kommentar.